oldtimer opel forum

het forum voor de opel oldtimers. Schrijf je in en help jezelf en anderen om deze mooie oldtimers op de weg te houden, doormiddel van kennis, onderdelen en contacten. Hoe meer actieve leden, hoe meer kennis. WELKOM !
Het is 11 sep 2010 01:54

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Motor loopt slecht stationair.
BerichtGeplaatst: 18 dec 2009 23:08 

Van het begin af aan(nu 2 weken geleden aangeschaft) heb ik het probleem dat mijn motor(2.8S)niet lekker stationair loopt.Koude start gaat goed maar als de motor warmer wordt dan val na het ontkoppelen de motor bijna uit en soms helemaal,een andere keer pakt ie weer gewoon op en blijft dan rond de 8a900 toeren lopen.Vandaag heb ik de termostaat vervangen omdat deze kapot was en daarna viel de motor regelmatig helemaal uit.Ook kwam ik vandaag zonder benzine te staan omdat de brandstof meter het niet goed doet.Nadat ik vanavond ff snel 5 liter met een jerrycan had bijgevuld bleef hij ook niet lekker lopen(te weinig benzine in de tank?)viel steeds uit maar starte wel weer gelijk.
Is er misschien in mijn omgeving(Bleiswijk,Rotterdam)iemand die samen met mij aan mijn auto wil sleutelen om hem weer goed te krijgen?Heb een werkplaats(zonder brug)tot mijn beschikking.
Groet Wilfred.

Profiel  

Berichttitel: Re: Motor loopt slecht stationair.
BerichtGeplaatst: 22 dec 2009 22:31 

Wilfred schreef:
Van het begin af aan(nu 2 weken geleden aangeschaft) heb ik het probleem dat mijn motor(2.8S)niet lekker stationair loopt.Koude start gaat goed maar als de motor warmer wordt dan val na het ontkoppelen de motor bijna uit en soms helemaal,een andere keer pakt ie weer gewoon op en blijft dan rond de 8a900 toeren lopen.Vandaag heb ik de termostaat vervangen omdat deze kapot was en daarna viel de motor regelmatig helemaal uit.Ook kwam ik vandaag zonder benzine te staan omdat de brandstof meter het niet goed doet.Nadat ik vanavond ff snel 5 liter met een jerrycan had bijgevuld bleef hij ook niet lekker lopen(te weinig benzine in de tank?)viel steeds uit maar starte wel weer gelijk.
Is er misschien in mijn omgeving(Bleiswijk,Rotterdam)iemand die samen met mij aan mijn auto wil sleutelen om hem weer goed te krijgen?Heb een werkplaats(zonder brug)tot mijn beschikking.
Groet Wilfred.

is laten lopen en met remmen reiniger om de in laat spuiten en bij de cabarateur
je hebt vast ergens valse lucht
of in uit/laat spruitstuk lek kom je zo achter als je daar remmenreiniger op spuit
en begint anders te lopen
of je hebt een sproeier verstopt

Profiel  

Berichttitel: Re: Motor loopt slecht stationair.
BerichtGeplaatst: 27 dec 2009 16:12 

Ok zal het van de week ff proberen,maar ben toch nog steeds opzoek naar een monteur die mij wil helpen mijn Senator goed te laten lopen.
Dus wie o wie kan dat?
Groet Wilfred. :)

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]