Voor mensen van of via het forum: de kadett gaat weg voor de minimumprijs van €1750. (is wel een niet klagen prijs

)
Waarom: mijn nieuwe project is binnengekomen....of ja, zijn hem gaan halen. Een beetje vloeken in de kerk...een Wartburg 311 Limosine DeLuxe uit 1964. Hoewel vloeken..als opel Wartburg gaat gebruiken als B-merk dan wordt deze ook een beetje opel
Ligt origineel een 2takt 3 cilinder in met 40pk. Komt een 1200cc kadett blokje in met kadett onderstel. Dus nog flink wat werk

maar komt goed. (NEE!!! Wordt geen hotrod!

) Zoals ik het nu even snel heb bedacht wordt het een Opel Kadett B vooras, 1200s of n motorblokje. Moet ik de complete tunnel van een kadett inlassen en moet ik even kijken of het een B of C kadett achteras wordt...
Kregen er heel veel onderdelen bij, maar we hebben het allemaal in de auto gekregen

De basis is goed, moet alleen nog aan 1 A-stijl wat worden gelast. Verder wel even nalopen, hij is antiroest behandeld, maar volgens mij soms over roest heen, dus dit even opschuren en controleren.
Een voorbeeld zoals hij kan worden:

Alleen heb ik een 4 deurs, mit vouwdak. En wordt hij gebroken wit met metallic appelgroen:

met gebroken witte (nep-leren) bekleding met groene biesjes etc etc etc.
Echt heerlijk. Gisteren begonnen met alles uit te sorteren. het is nog leuker dan Kerstmis!! van kenteken plaat houders met moertjes met rode diamantjes

tot stoffen deur'bakjes'. Houten raamkozijnen etc etc.
HEERLIJK!!!
het leuke is dat ik hier al jaren een zundapp project heb liggen: een Zundapp 515 super combinette deluxe uit 1964 welke ik altijd al in exact dezelfde kleurstelling wilde maken